Csere és garancia

 

1. ELÁLLÁSI  JOG

( ha Vevő a megrendelt és kiszállított termékkel nem elégedett )  

Távollévők között kötött szerződésről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet értelmében a Vevőnek jogában áll 14 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni. Az elállási jog a megrendelés leadásakor kezdődik, így Vevő már a termék postázása előtt is  elállhat a vásárlástól, ezt írásban vagy telefonon jeleznie kell Eladó felé. Ha terméket már átvette, az elállási jog az átvétel napjától számított 14 nap.

Az elállási szándékról emailben tájékozatni kell Eladót, aki ezt tudomásul veszi és visszaigazolja.

 A Vevő viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni.

                                                                                             

Kérjük a vásárolt terméket a dobozban található Áruvisszaküldési bizonylattal együtt részünkre visszaküldeni. ( A cipősdobozt kérjük becsomagolni, hogy a visszaszállításnál ne sérüljön meg. )
KÖKÖNYEI ÁGNES - 1031. BUDAPEST, AMFITEÁTRUM U. 17.

 

A visszaküldött cipőt ( vagy egyéb kiegészítőt ) kívánsága szerint kicseréljük vagy a vételárat  8 napon belül visszaküldjük. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a visszajáró összeget a Vevő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vevő kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vevőt ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Vevő által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.

 

 


2. CSERE

Természetesen  lehetőség van a  cserére, ha a termék mérete, színe vagy fazonja nem megfelelő. Ez esetben a terméket (az átvételtől számítva 14 napon belül ) kicseréljük bármilyen másik, készleten lévőre - a visszaküldésről emailben tájékoztatást kérünk. A csomag visszaküldési költsége és a cseretermék szállítási díja a Vevőt terheli. 

Kérjük a cipőt a dobozban található Áruvisszaküldési bizonylattal együtt részünkre visszaküldeni, alaposan becsomagolva, az alábbi címre.
KÖKÖNYEI ÁGNES - 1031. BUDAPEST, AMFITEÁTRUM U. 17. FSZ.1.

 

                                                 



3. GARANCIA

Az általunk forgalmazott valamennyi termékre fél+másfél év szavatosságot vállalunk. (Az első hat hónap, illetve az azt követő másfél év a hatályos előírások szerint némileg más megítélés alá esik)
A hibás terméket minden esetben a vásárlónak saját költségén kell visszajuttatni webáruházunk telephelyének címére, mely kötelezettségét a 17/1999 (II.5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény is egyértelműen szabályozza.


- javítható hiba :
Ebben az esetben a terméket szakműhelyünkben megjavíttatjuk, és 14 napon belül a saját költségünkön juttatjuk azt vissza.

- nem javítható hiba :
Ebben az esetben a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük. A kedves vásárlónk döntheti el, hogy melyik megoldás kedvezőbb a számára.

A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül föl, a kérdéses termék - a hatályos jogszabályoknak megfelelően - független laboratóriumi vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg.

4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében – az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. (2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

5. § Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.

Ha bármilyen kérdése, kérése, panasza, reklamációja  akadt a megrendelt áruval kapcsolatba, kérjük hívja fel ügyfélszolgálatunkat ( tel: 0630-9756529 ), írjon emailcímünkre ( eskuvoicipo@gmail.com ) vagy keresse fel üzletünket ( Budapest, VI. Bajcsy Zsilinszky út 63. ), hogy a problémát mihamarabb orvosolhassuk.

 

Kövessen minket Facebookon!

Partnereink